antropologanne evet doğru söylüyorsunuz. Ben bot, su geçirmez pantolon vs aldim. Gün içinde çok ekstrem bir şey olmazsa her gün çıkıyor parka yağmur çamur demeden 😀 aksam daha sakin aktiviteler yapıyoruz. Oyun alanı boş olan cafe arayisi içindeyim surekli. Akşamları bazen oralara gidiyoruz. Ben kahve icerken o oynuyor