elifco 30 sene önce Türkiye’de mama yoktu. Meme tutmayan bebekler pirinç unu+su, nişasta+su ile büyüdü. Buna rağmen gelişemeyen, zekası geri kalan duymadım. (Bebeğe doğrudan hayvansal süt içilenler hariç tabi ki.) mama anne sütü içeriğine benzetilerek üretilen bir ürün. Dez avantajı anne sütüne nazaran zor sindirimi ve ilk bağışıklık temelleri ile alakalı. Siz bebeğinize kolostrum vermişsiniz. Mamadan yana bu tür endişeniz olmasın
Ancak durum anlattığınız gibiyse topuklarınızı yere vura vura, ağlaya ağlaya, kanaya kanaya da olsa emzirmeniz lazım. Hepimiz aynı yerden geçtik çok zor biliyorum. Pompaya kan dolardı ☹️ İnanın kerameti 2 hafta. 2 hafta sonra ne yaranız kalacak ne bir şey. Ama böyle devam ederseniz hem pişman olursunuz hem de çok uğraşırsınız döndürmek için.