elifco Göğüs ucu yarasını en kötü şekilde atlatanlardan biriyim. Doktorum mama takviyesi yapabilirsin ama göğsünü doğru emzirdiğinde ve ucunun geçmesi için bir şeyler kullandığında düzelecek bırakmasına izin verme demişti. Kremler işe yaramamıştı ama tahin yağı o kadar iyi, o kadar çabuk toparlamıştı ki inanamamıştım. Kullanmanızı tavsiye ederim. Bebeğinize göğsünüzün koyu kısmını tamamen ağzına alacak şekilde verin, böylelikle sadece göğüs ucunu tutmaz ve yaranızın ilerlemesini engeller. Bunların hiçbirini yapmayabilirsiniz, bebeğiniz memeyi bırakabilir bu demek değil ki mama içiyorsa kötü, gelişmez vs. Sonuçta bebeğinizi zehirlemeniz için üretilen şeyler değil bunlar. Anne sütü alamayan bebeklere anne sütüne yakın bir besin kaynağı olması için üretilmiş şeyler. Bu tür saçma sapan fikirleri olan insanları çok umursamayın.