SareDurununannesi Merhaba kızlar, kızım 12 gün kakasını yapmadı, doktor dupalac yazdı aynı ilacı bana sezaryen doğum yaptıktan sonra yazmışlardı 🙁 çok içime sinmiyo 6 aylık bebeğime bunu vermeyi. Sizce zeytinyağı mı vereyim yoksa dupalac mı vereyim?
ipekkizz SareDurununannesi Önce dogal yöntemleri tercih ederdim. Emziriyorsanız kabak tüketin benm kızımda işe yarıyordu. Ek gıdaya basladıysanız bebeginize de kabak püresi verebilirsiniz oda cok yardımcı oluyor
Mucizemsin21 SareDurununannesi biz 2 aylıktık verdiğinde doktor bi kere verince bile etki ediyor canım tabi şuan pek etmiyor etsede geç ediyor ben kabız oldukça veriyorum ama doktor sabah akşam düzenli kullan dedi ben düzenli kullanmadım hiç sadece günde bi kere verdim ara ara bu 3 gündür de verdim daha bugün yaptı şükür ama zeytinyağı üşe yarıyorsa ver canım ben her mamasına 1 kaşık katsamda yaramıyor
NewwMomm Mucizemsin21 Bendede artık zeytinyağ işe yaramıyor. Doktor bana vermişti hiç açmadım daha ilacı. Aynı ilaçsa açıp bende veriyim.
Mucizemsin21 SareDurununannesi bana 2 çay kaşığı günde iki kere dedi doktorum ben 1 tatlı kaşığından az veriyordum canım günde bi kere verdim ama uzun süre kullanmamıştım kızmıştı doktorum düzene girene kadar kullanman lazım diye tabi ben vermedim şimdi 3 gündür yapamıyordu 3 gün düzenli verdim bugün yaptı şükür eğer kabızsa verin bence zararlı olsa vermez doktor makat çatlağı olursa daha kötü
ipekkizz SareDurununannesi O zaman mutlaka deneyin içine bir cay kasıgı zeytinyagı koymayı unutmayın 🌸
SareDurununannesi Mucizemsin21 öyle tabii ama insan,benle bu çocuk bir mi diye düşünüyo annelik işte 😥 bi tatlı kaşığı verdim bakalım korkarak 😬
SareDurununannesi ipekkizz şimdi tatlı patates deniyorum 3 gün kuralı ile bitince hemen kabak yapıcam 😊
Mucizemsin21 SareDurununannesi biraz karın ağrısı yapabilir ilk verdiyseniz benimkinde biraz yapmıştı öyle çok ağlarsa bilki karnı ağrıyor haberin olsun canım sonra geçiyor ama inşALLAH iyi gelir bende çok düşünerek vermiştim ama napalım iyi olmaları için sonuçta 😇
SareDurununannesi Evrim1906 yaptı kakasını 😂😂 söylerlerdi de inanmazdım kaka yapınca bile seviniyor insan 🤣🤣
Mucizemsin21 NewwMomm bizede aynı canım zeytinyağı duphalacdı bizim kullandığımız ilaç yeşilli beyazlı dışı
Rikaa SareDurununannesi veriliyor bebege. Kansuk fitil var gliserin iceriyor zararsiz aklinizda bulunsun