ofkelisirin amin canım benim genelde düzeliyor ama düzelmeyenler ameliyat geçiriyor. Bize ilk sondalı film çekildi pipiye sonda takıp mesaneye ilaç gönderdiler film çektiler voiding adı. Mesaneden geri böbrege kaçıyor mu diye çok şükür kaçak yok kanalda darlık var. Ardından damar yolu açıldı gene ilaç verildi 2 saat bekledik tekrar film çekildi buda böbreğin ne kadar çalıştığını tespit etmek içindi sintigrafi deniliyor. Tekrar bidaha damar yolu açtılar bu sefer film çekilirken ilaç verildi ne kadar darlık olduğuna bakıldı. Bizim sağ böbrek sağlam solunda 3 te 1 i çalışıyor ama doktor sonradan olan bişey değil anne karnında hasar görmüş dedi o yüzden takip ediliyoruz. Çok kafaya takmayın tek böbrekle yaşayıp haberi olmayan çok insan var dedi bizde kabullendik artık. Biraz uzun olmuş kusura bakma detayıyla anlatmak istedim 😊