Sema92 Erdemir arada basladi gece uykusunda tikninca hmn gittik hemen antibiyotik+hava tedavisi.. gecmis olsun sizede insallh ilerlememistr ciddi bir durum degildir
Ogullarinaasikanne Erdemir sağol canim sizede cok gecmis olsun inşallah cigerleri temiz cikar Rabbim sifa versin
Deletedmom_105 Erdemir dinledi önce, şuruplar verdi, 1 hafyaya kadar geçmezse dedi, gelin filmi çekeriz dedi, hacerana yağı diye birşey var, onu alın mutlaka, resmen mucize, tüm vücuda sürüyorum kızımın, resmen antibiyotik 🥰
Erdemir Deletedmom_105 ben gittim cnım dinledi çok şükür bişey çıkmadı sık sık temizle burnunu dedi flim fln çekilmedi
annegun Erdemir bizde aynı durumdayız 2 bucuk aylık. Dr gittik ama çok küçük diye bişey vermek istemedi bi şurup verdi sekrol ama işe yaramadı tekrar götüreceğim. serum fizyolojik tek seferde hepsini kullanmıyorum ben fazla geleceği için. Sıkıp biraz bekliyorum sonra ters çevirip sırtına vuruyorum ama çok da etkili olmuyor. Aspiratörüde fazla kullanma demişti bana küçük daha tavsiye etmiyorum demişti dr
Erdemir annegun yok serum fizyolojik hepsini kullan ters çevir ardından kalanları aspiratörle al dedi alman gerek ki kalmasın rahat nefes alsın
annegun Erdemir doktorların da hepsi başka şey söylüyor gerçekten. Geçmiş olsun canım bende temizliyorum ara ara aspiratörle her zaman olmasa da bugün başka bi dr götürücem artık
Cinarin_annesiii Erdemir bence bi doktora goturun bizde 2ay 2 günlük olduk 25 günlükken zatüre gecirdi ayni bu belirtiler vardi ve hala geçmedi