Erdemir benim kızım şuan 6 aylık, öğleden sonra dr a gidecez, çok pişman oldum, benim kızım 2 aylıkken üşüttüğünde hırıltsı başladı, iyileşince geçiyor, bir daha olmayacak sandım ama şimdi yine başladı, bronşitten şüphelendim… Geç kaldık, lütfen hemen dr a gidinnn, asla kolay kolay geçmez yoksa hırıltsı, dr randevu alın detaylı baksın, birde hacerana diye yağ var çörek otu yağı ve kantaron yağı karışımı, göğsüne sırtına sütsüm, bez koydum ve onunla yattı, çokkk rahatlıyor, almanızı kesinlikle tavsiye ediyorummmmm