Ayseninanasi canım boşversene, senin ruh sağlığın önemli bebeğin için, negatif düşünürsen hep anlayacak o hisleri...Benim bebeğim de mama ile besleniyor,napimm? Ben meraklı mıyım biberon yıka, steril et,tonla mama parası ver.aama herşey onların sağlığı için...İlk zamanlar ağladım vicdan yapardım,sonra dedim ya bebeğimle bu gün bir daha geri gelmeyecek !!neden böyle yapıyorum??? Lütfen sende yapılabilecek şeyleri yap,olmazsa da mama verirsen de üzülme🙏🏻🙏🏻🙏🏻