Berna2205 bende bebeğime daha ikinci gününde mama vermeye başladım sütüm hiç yoktu sarılık başladı bebeğimde psikolojim alt üst oldu öncelikle her şeyden önce sabırlı olun ve bebeğinizi bol bol sevin sarılın ona tensel temasta fazlaca bulunun ve sütünüzü artırmaya çalışın sütünüzü artırmakla birlikte mamayı azaltın ve kesinlikle biberonu hayatınızdan çıkarın