Tugbabhc Ebru-asya bisiklet hareketide var bide duş aldirabilirsin demişti duştan sonra 15 20 dakika bisiklet hareketi ysptirabilirsin karına baskı yapiyor
Sutmuhendisi Ebru-asya aynen yani bende mesela bebeğimin 4-5 aylıkken kakaya uyandığını anladım lavaboya tutup kakasını yapıp geri uyuduğunu biliyorum
Eslimbalkizlarim Ebru-asya 1 haftaya kadar kaka yapmaması çok normal canım endişelenme sadce sıvı aldıkları iicn bağırsakta zaten %90 emiliyor
AsyaninAnnesiiii Ebru-asya 10 gün kadar yapmaya bilir 10 günden sonrası için muayne edilmeli demisti doktor. Normal bi durum gaz masajı yapin gaz damlasi verin bi nebze rahatlar. 🌼
Kgs2110 Ebru-asya geçmiş olsun 10 güne kadar sadece anne sütü aldığı için normal. Üstelik gazda çıkarıyormuş endişe etmeyin 🥲🌸
Cali Herkeste farklı olabilir ama bio gaiga kullsndıktan sonra günde 2 bazen 3 yapıyor bağırsak düzenleyici bir ürün gazı için kullanıyorum bende bebeğim 3aylıkk
Arastryk21 Ebru-asya canım kulak cubugana zeytin yağına batır makatina biraz kat oynat eyer gazliysa gazdan dolayı yapamıyor benim oğlumda oyleydi her kes normal demis ama normal değil kaka yapamiyan çocuk huzursuz olur ve beslenmesi az olur çünkü bunları benim doktorum demişti
Ysf-kn Ebru-asya 3 ay 20 günlük 9. Günü dün yaptı bugğne randevu almıştım Dr 10 güne normal demişti sadece anne sütü alıyorsa huzursuzlığu yok ise sıkıntısı yok ise korkmayın
Elifarslan Ebru-asya ne demek ben de surekli her durumda dehsete kapilan bi anne olarak sizi cok iyi anliyorum 😊 insallah miniginiz kakali kakali bezler verir en kisa zamanda 😊😊😘