Ebru-asya 3 aylık oldukça gazlı kolik bebeğim var 2 gündür kaka yapamıyor ama gazını ve çişini yapıyor bi problem teşkil eder mi 😢
safishsultan Ebru-asya sakin olun 1 hafta en fazla 10 gün kadar bekleyin olabiliyor bizimde oldu aynısı hatta bu süreç sonunda kakasını yapınca koliğinizde bitecek
BabyAsiia Ebru-asya Ikiniyor mu? Karni sis mi? Benim bebegim yapmıyordu ikiniyordu mamasina zeytinyağı koydum yaptı.
Sutmuhendisi Ebru-asya herkes diyecek ki 10 gün normal öyle de insanın içi içini yiyor yani bezsiz bebek videosunda ki gibi hanımefendinin tuttuğu gibi M şeklinde kucakta tutun yerde 6 kere sol bacak karna 6 kere sağ bacak sonra ikisi karna masajları tekrar edin
buselidunya Ebru-asya 1 hafta en fazla 10 günden sonra halâ yapamıyorsa doktora götürün ama şu an normal gibi, kızım da bazen öyle oluyordu korkmayın bence☺️
Elifarslan Sadece anne sutu alan bebekte bir hafta yapmamasi normal dedi bana ebe hemsire bide karnı şisse ikiniyorsa inler gibi sesler cikariyolarsa emmesi azaldiysa acken bi kasik zeytin yagi verin bi kac saat icinde yapiyor kakasini acken vermek onemli ama
Ebru-asya Elifarslan ohh dedirtti cevabınız şimdilik 🙏 teşekkür ederim bütün zorlu süreçlerimde yanlız olduğum için herseyi Kocaman bi felaketmiş gibi geliyor
Elifarslan Ebru-asya ne demek ben de surekli her durumda dehsete kapilan bi anne olarak sizi cok iyi anliyorum 😊 insallah miniginiz kakali kakali bezler verir en kisa zamanda 😊😊😘
Tugbabhc Ebru-asya sadece anne sütü alıyorsa normaldir çünkü benim kizimda 5 günde 4günde yapıyor doktorumuz 10 güne kadar normal dedi 10 günü geçerse veya 10 gün içerisinde huysuz olursa getir demişti çok şükür sorun yaşamadim birde masaji arttirin demişti sürekli masaj yapiyorum ayaklarina özellikle
Sutmuhendisi Ebru-asya aynen yani bende mesela bebeğimin 4-5 aylıkken kakaya uyandığını anladım lavaboya tutup kakasını yapıp geri uyuduğunu biliyorum