Talhaninannesiii Seymaemre-asya34 bir iki damla zeytin yağı dene bir haftayi gecti ise kaka yapmamasi canim doktorum öyle dedi 3 aylik bebegime hergun üç damla veriyorum hem kakasini rahat yaptığı hemde geliştiğini iddia etti doktorum