Bizde o günler sıkıntı yaşadık gaz sorunu vardı kaka yapamıyordu . Ben günde bi çay karışı zeytinyağı içiyordum Hafif sulandırabilirsin.. poposuna da Zeyitn yağı sürüyordum makat kısmına da hafif bastırıyordum uyarıcı olsun diye . .ama keyfi yerindeyse huzursuz değilse hiç üzülmeyin her bebeğin farklı her günü bile ayrı ❤️