Saafie inanın ben de o kadar üzülüyorum ki o durumda olanlara 🥺 keşke mamaları doktorlar annenin sütü yetmediğine karar verdiğinde reçete etse ve ücretsiz devlet karşılasa. O kadar zor bi durum ki. Mamalar hiç de uygun fiyatlı değil. Sonra durumu olmayan insanlar pirinç unuyla vs mama yapmak zorunda kalıyor. Allah tüm yavruların rızkını bollaştırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😢