Nisa2121 Evet kızlar şaka gibi isterseniz e bebek resmi sayfasından sipariş edin isterseniz. Mağazadan alın. Durumu olmuyanlar için fiyatı epey uygun
_Gamze_ Nisa2121 ben kullanmıyorum ama 5 tane sipariş ettim uygun olunca, ihtiyacı olan bi anneye gönderirim diye 😊
Maviyesil121212 Nisa2121 ebebek verdiğim 10 siparişin 1ini mutlaka iptal ederdi. Cok kötü esnaflıkları. Umarım gönderirler aldığınız mamaları
Eliftav Bu mamanın tadı çok kötü ne yazık ki bir keresinde alıp denemiştim bebeğim içmişti fakat benim gönlüm el vermedi,çiğ balık gibi çok ağır bir kolusu ve su da zor eriyor topak topak kalıyor
Nisa2121 Eliftav canım sana denk gelmiştir. Ben kullanıyorum. Bebiş epey kilo aldı. Önceden bebevita kullanıyordum. Bu daha iyi geldi.
Nisa2121 _Gamze_ İyi yaptınız Allah hayrinizi kabul etsin. Geçenlerde bir anne demişti. Alamıyorum diye durumu olmuyanlara iyi fırsat
Nisa2121 PasaAnnesi_2021 araştırın isterseniz. Ama trendyoldan 35 ile 75 arası fiyatı. Ki aynı ürün hero bayb bilindik bir marka
Nisa2121 Saafie doğrudur. Ama bütün ürünler heleki mama açıldıktan sonra o tarihe kadar bitirilmesi lazım acilmadikca sıkıntı yok doktor a sormuştum o söylemişti
Deletedmom5284 Nisa2121 sağolasın canım ebebeke gittikçe alırdım bu mamadan kızım çok sever her zaman gidemiyorum diye sma aptamil alıyorum burdan ama bunu görünce çok sevindim kızım çok sevmişti bu mamayı çok teşekkür ederim ya
Nisa2121 Deletedmom5284 canım bizim bebiste seviyor. Şuan Bebelac kullanıyorum. Ama haftada bir o kadar para ver olmayınca zorluyor. İçerik olarak bütün mamalar aynı zaten
Saafie Nisa2121 Ay son kullanma tarihi 2021 hani stok yapacaklar için söyleyeyim dedim ☺️ gerçi benim bebeğime her ay 1 kg gidiyordu..
Nisa2121 Maviyesil121212 umarım gelir. Ablama istedim. Benimki olsa sıkıntı değilde ben mağazadan aldm
_Gamze_ Saafie ay ben ihtiyacı olan birine veririm diye aldım o kadar yakın olmasaymış, hemen bulurum bi anne inşallah 🥲
Nisa2121 Saafie Evt bende tarihine baktım. Ama canım 350 Gr. Ben bebeğime günde 3 defa mama veriyorum. 500 Gr 1 hafta bile yetmiyor. Bide sadece mama kullanan bebeklere 3 4 gün bile yetmez.