8 aylık hala aynı durumdayız. Yedikleri sınırlı oldugu ıcın ne verecegımı sasırıyorum bazen ama ne sevıyosa onu verıyorum bır sekılde buyuyecek saglıklı olsunlar da gerısı bos. Ama oglen pure corba verıyorum yıyor. Aksam da muhallebı ve arada emzırıyorum erler film sunar kapanış 😁