ozteke benimki de 9 aylıkken ağzına hiçbir şey götürmezdi doğal olarak kendi yemezdi. Ve ağzını kapatirdi hep. Ben genelde yemeği teklif ediyordum yemezse kaldırıp bir saat sonra tekrar teklif, yemezse tekrar… Bazen 4 deneyişte bazen iki deneyişte yiyordu. Bazen de yemiyordu. Çok nadirdir üç öğün yediği. Genelde bir ana bir ara öğün anca yerdi. Alerjisi de vardı verdiklerim sınırlıydı. Kilo alımı durmuştu. Bu dönemi ben kendim yemiyorsa zorlamayarak atlattım çünkü ısrar edince ikimiz de yipraniyorduk. 15 aylık oldu hala sorunlar var ama en azından yemek yemeye alıştı