anneyimm82 benimkinde lastik kısımları 2 numara büyük kullanmama rağmen kan toplarcasına iz yapıyodu ve artık kızım durmuodu belli ki canını acıtıyodu değiştirmek zorunda kaldım kilosundan dolayı sanırım ama kızım rahatsız oldu yani o yüzden canım değiştirince hiçbi sorunumuz kalmadı gerçekten