Elifatm1 Leylazra bende 4. ,ayda başlayacak sanıyordum. 3 ay 8 günlük benimkide. 4. Ay atagindaymisiz bizde
Caniminikisi idilolo benımkıde 3 ay 15 günlükken başladı aşırı derecede uyku gerilemesi var. Şuan 4 ay 3 günlük iki gündür gündüzleri biraz uyumaya başladı ama geceleri yine en etken 3te uyuyo yatırıyoruz uyanıyo hemen 3kadat nöbetteyiz düzelsin artık🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌛🌛🌛🌛
Elifatm1 idilolo hadi ya :) Sevindim o zaman. Ben 4. Aya girdiğimizde yaşayacağız zannediyordum. Şimdiden atlatmamiz guzwl oldu 😊
Leylazra Elifatm1 E o Zaman başladı diyebiliriz.Çünkü atak hesaplama var nette yapıyorum atak haftası başladı diyor.Diyorum daha 4 aylık olmadı. Meğer başlamışız.🥴