Gamz Çok yoruyor sürekli avazı çıkana kadar ağlıyor. Uykusu geliyor uymamak için direniyor bas bas bağrıo kucak ta gezmek isito. Hiç durmuyor aşırı yoruyor kafamı duvarlara vurasım gelio artık
idilolo Güncelleme yapayım hemen, gece 2 defa kalktı çok daha iyi çok şükür maşallah diyeyim. Bakalım bugün de gözlemleyeceğim.
Elifatm1 idilolo 4. Ay atagi nasıl oluyor. Nasıl anlayabilirim. 3 ay 7 gunluk. Akşam 7 den 11 e kadar 1 saat anca uyuyor uyumamak için direniyor bi kac gündür. Emerken sıkıntı yaşıyor bunlar yeni yeni olmaya başladı. 4. Ay atağındamıyım acaba bende
idilolo Elifatm1 Google’dan atak hesaplama diye bakın, doğması gereken yani 40 haftayı tamamlayan tarihi girin, atak zamanını söyler.
Elifatm1 idilolo hadi ya :) Sevindim o zaman. Ben 4. Aya girdiğimizde yaşayacağız zannediyordum. Şimdiden atlatmamiz guzwl oldu 😊