hayal_perest mom9898 ama vermekten asla kaçınma. Herşeyden yedir. Çocuklar sonra ymerk seçiyor hiç yemiyor.
mom9898 hayal_perest aynn öyle canım çabalicam baya ❣️çok sağol canım benim. Küçük kuzucuğuna kocaman öpücük benden 💕inanıyorum çok iyi olucaklar 🥰
InancDemir20 mom9898 ek gıda verdiğimden beri cici bebe kullanıyoruz az az sonra cogalttım suan 15 aylık oglum. hipp in bisküvisi var onu verebilirsiniz
uglygirl mom9898 Muz yoğurt ve şekersiz fındık fıstık ezmeleri verebilirsin canım iyi gelir bi de balık yağı kullanmıyosanız balık yağına başlayın iştah konusunda faydalı oluyo biz easyfishoil multi kullanıyorum ciddi faydasını gördük