Thezer ben dört aylıkken oldum ilk ama sütün tadında bi değişme olmadı bence 2 ay civarlarında atak oluyor meme reddi olabiliyor benim bebeğimde o aylarda meme reddi olmuştu dediğiniz gibi memede az kalıyordu istemiyordu ikinci aydan 4.aya kadar ayakta sallanarak pilates topunda zıplayarak emzirdim 4.ayda beslenmede uykuda sorunnoluyo atak çok hissediliyor dediler ama hiç sorun olmadı bizde aksine ayakta emme problemi çözüldü şu an oturarak emziriyorum geçti yani . Ama iki aylıkken beş dk zor emiyordu kilo alımı iyi olduğu için çişli bez sayısı iyi olduğu için çok kafaya takmadım mama vermedim öyle geldi geçti