Thezer doğru söylüyosubuz sütte değişim oluyor hormonların dengesizliğinden, azalma da oluyor ama regl bitmesiyle hemen eski haline döner merak etmeyin 👍🏼
Ben bebeğim 8.aylıkken olmuştum, siz baya erken olmuşsunuz 🙄
Ben sütüm azalmış hissedersem hemen kuru dut, kuru incir hoşafı yapıp içiyorum, hem tatlı olmasıyla sütün tadını da tatlandırabilir diye düşünüyorum 🤔 nasıl ki acı ekşi yiyince sütümüze tadı geçiyosa öyle düşünüyorum 🙃