2minosprenses kurabiyela malesef sezeryan normal olmuyor sezeryanda sizi korkutmak istemem ama benim cok riskliydi yapismisti rahim duvarina kan takviyeleriyle ekstra doktorlarla ameliyata girdim uzucu ama sizinki o kadar degildir benim anormaldi biraz 😔