Flower123 bende kovit aşısı oldum bana bişey demediler eve geldim 2 saat sonra emzirdim ama yinede içim rahat etmedi halamın arkadaşı kadın doğum doktoru vardı onu arattırdım hemen emzirmemem mi gerekiyodu acaba dedim bişey olurmu dedim oda aferin iyi yapmış emzirmekle çocuğa da geçer antikor oluşur demiş ne kadar doğru bilmiyorum her doktorun sağlıkçının görüşü farklı oluyo bu konuda ama bende emzirdim yani