Flower123 günaydın 2 ay önce aşımı oldum 5,5 aylık bebeğim var abisi okula başladığı için mecbur olmam gerekti aşı kartı olmadan çocuğu okula bırakıp almada biçok veliye sıkıntı çıkarttılar
aslında biraz daha beklemeyi düşünmüştüm hem doğum doktoruma hem de oğullarımın takibini yapan çocuk doktoruna danıştım aşı olmamda ve emzirmemde problem olmadığını söylediler hatta aşıdan sonra emziremezsem nasıl olacak sağılmış sütüm yok mama mı başlıcaz dedim doktor güldü bu düşünceleri nereden çıkarıyorlar dedi hemen emzirmeye başla hiçbir sıkıntısı yok dedi bende onlara güvenerek oldum şükür bir problemimizi olmadı