Fato55 hiç bişey kullanmıyorum 49 kiloyum sadece eşimin anlayısı çocuklsrımın gülümsemesi anne demesi dayanma sebebim eşim ne istersem alır getirir ona göre lüzumsuz gereksizde olsa alır yemekleri bazen yaktıgım bazen çok tuzlu yaptıgımda olur kalbimi kırmazcanın sışardan yemek istiyomu der tadı güzel ama tuzlu der 3 senedir bi kavgamız olmamıştır kötü lafımız hal böyle oluncada bende onları mutlu etme çabasındayım onlar mutlu oldukça bende daha mutlu ayakta duruyorum tabi çocuklarım hastayken bende ölüp bitiyorum