Birsiyahhikayesi Miniginannesiiii 1 katta kız kardeşim oturuyor. Satılık ilani çıkardılar gelen giden zili basiyormus çocuklar özellikle bebekte uyumuyormus. Zili söktüler kapıyı çalıyorlarmis
Kalpsizim33 Miniginannesiiii 1. Kat altta bir kat daha varsa sıkıntı olmaz fakat bütün üst katların sıkıntısı size yansır benim abim 6. Katta olmasına rağmen üstündeki 4 katın nelerini çekiuor Allah hayırlı merhametli insanları komşu eylesin