Miniginannesiiii Kızlar artık ev almak istiyoruz en fazla 250 ye kadar çıkabiliyoruz o bile zor olucak ama hep giriş katta baktığımız evler. Rutubet vs olur mu diye korkuyoruz. 1. Katta oturanlar memnun musunuz acaba ?
Laden Miniginannesiiii giriş katta oturuyorum çok memnunum. Rutubet falan asla olmuyor. Ki eski bir apartman burası ona rağmen olmuyor🥰
Defomm Miniginannesiiii bende giriş kattayim 2 yillik bina . ev cok guzel tek dezavantajı balkonda oturamıyorum akşamları ışık yakmadan oturuyoruz sadece🙂
Gulumse1 Miniginannesiiii giriş ise eğer yalıtım falan yaptırabilirsiniz şuan oturduğum yer 2 işyeri üstü 1. Kat ama 3 kat gibi ilk ben girdim sifirdi her yeri rutubet almisti üstte olunca yine oluyor yani
fgnrcp2704 Miniginannesiiii evim bahçe katı hiç rutubet olmadı cokda memnunum 👍🏻 evin yapısına durumuna bağlı gorumcemde girişte oturdu her odasında rutubet vardı
Miniginannesiiii Laden yaa nasıl anlarız rutubet olup olmadığını acaba belli olur değil mi girdiğimiz zaman
Laden Miniginannesiiii olur tabi. Eski evim üçüncü kattaydı duvarları bildiğiniz küflüydü. Havasızlıktan olmuş o mesela. Ben otururken rutubet yada küf asla olmamıştı. Bazıları havasızlıktan da oluyor
ikioglananasi Aynı bizdede o kadar çıkıyor anca girişler hatta uçmuş onlarda 300 bine 😌 Bakalım rabbim gönlümüze göre hayırlı yuvalar nasip etsin biran önce alabilmeyi
UmeyrBeram Miniginannesiiii hangi ildesiniz acaba bizimde öyle bir düşüncemiz var ama ben bulamıyorum o fiyata