Kirazmevsimi benim kızımda şuan 6 buçuk aylık ve kundaksız uyumuyor tabi aralarda kundaksız uyudugu da oluyor. Ama aksi ben bıraktırmayı düşünmüyorum çünkü sürekli yüzüstü dönüp kendi kendini uyandırıyor ve beşikte emekliyor. Bu dönemde resmen kundak kurtarıcım olmuş bilmeden 😂 Tabi bu benim kendi gözlemlerim. Büyüdüğü zaman elbette ki birakicak birgün. Ama bıraktırmak istiyorsanız yan yatırıp yanına yastık koyabilirsiniz. Çünkü kundaksız uyumak istediği zaman o şekilde yapıyorum ona sarılıyor ve uykuya daldiktan sonra alıyorum. Veyahut bir uyku arkadaşıda işinizi kolaylastirabilir ☺️