Bebeğim 15 günlükken hafif yarım kundaklamaya başladım. Çünkü elleri kolları kendini uyandırıyordu. Zaten bacak kısmı bol olacak şekilde kolları sarıyordum. Şimdi 3 buçuk aylık ve artık ayaklarını havaya kaldırmaya başladı. Kollarını çıkarıyor. Zaten 3 4 ay arası bıraktıracaktım. Bugün uyku tulumunu giydirdim kundaklamadım. Ama çok az uyuyor sürekli uyanıyor mırıldanıyor ağlıyor. Alışma evresi diyorum ama bu gece bana uyku yok sanırım. Kundak yaptıysanız nasıl bıraktınız acaba böyle zor oldu mu? Ya bu gece sarıcam ya alıştırıcam😁😴😪