Sareeninannesi Merve_4141 96 ile doğuma gittim şu an 78 kiloyum🤭 daha vermem gereken bir sürü kilo var 😂
KonudanBagimsiz Merve_4141 Deneyin mutlaka annemin vazgeçilmezi😊sezaryen doğum sonrası kabızlık sorunu yaşadım denemediğim şey kalmadı.Annem dedi ki benim çayımdan iç yarım bardak anne dedim ne olacak ki sanmıyrm.2. Yudumda lavabydım😀Mutlaka deneyin☺️Ama sürekli kullanmayın bağırsak tembelliği yapabilir😘
Sareeninannesi Merve_4141 ben diyetteyim doğumdan sonra 91 e düştüm şu an toplam yağla beraber 23 kilo verdim inanılmaz hafifledim gören şok oluyo çünkü ben 89 la hamile kalmıştım 78 kiloyu en son 17 yaşımda gördüm şu an yaşım 25😂
Busraaa333 Merve_4141 73 ile doğum yaptım doğum sonrası 69 kaldım 48 gün geçti hala 66 kiloyum ama ideal kilom 63 tü hep o yüzden pek farklı gelmiyor ama sürekli yiyorum mucize almamam bile
Sareeninannesi Merve_4141 bana özel liste var doktorum herkese ayrı liste veriyo mesela bende ünsilin var ona göre diyet yapıyorum benim listemi uygulayan belki kilo vermez alır bile çünkü listem oldukça iyi yani normal besleniyorum sağlıklı ve dengeli yasak olan hiç birşey yok sadece çok dikkatli ve dediği ölçüyü kaçırmadan yiyorum
_Nehirim_ Merve_4141 bende emziriyorum 🙈75 ile girdim 65 düştüm doğumdan sonra şuan 62😬55 kilo ile hamile kalmıştım oysaki günde 1 ekmek yerim😂😂😂
tenceretavakuskana Merve_4141 son 5 6 kılom kalmıs bugun tartıldım baktım 83 le gıttım doguma 5 ay gectı ustunden suan 60 kıloyum
Kelebekce06 Merve_4141 Sakın o saçma sapan çayları içmeyin zayıflamak için , karaciğer ve böbreklerde zararını tahmin edemezsiniz. Yediklerinize dikkat etmek lazım, yine veremiyorum diyorsanız diyetisyen desteği alın.
Nejlavrl Merve_4141 ben eski fiZigime kavustum valla herseyide yedim cikolata tatli ekmek oglumun gazi sağolsun ağzıma etti sanırım ondan zayifladim
civcivannesiii Merve_4141 74 ile doğuma gitmiştim doğumdan sonra 66 ya düşmüştüm şimdi diyetisyen desteği ile hem emziriyorum hem sağlıklı besleniyorum hemde kilo veriyorum 58 oldum şuan 55 için çabalıyorum İnstagramda dytumranural bir bakın sayfasına neredeyse bütün danışanları emziren anneler 💛
Bebgimmm_123 Merve_4141 60 ile hamile kalmistim 72 ile doguma gittim suan 61 im sezeryan oldum hic bisi yaomadim 1 ay oldu nerdeyse tamami gitti
K9583 Merve_4141 bence 6.aydan sonra başlayın bebeğiniz de kendiniz de toparlanmış olursunuz tabi siz bilirsiniz de