epidural sezaryen oldum , oğlum yukarda diye doğum anında karnıma bastırıldı baya ama öle çok kötü değildi . Odaya geçtim kan kalmasın gibi birşey dedi hemşire bastırdı ama ozman daha uyuşuktum😅 2. Bastırmada tekrar kontrol edicez dedi aman Allahım saniye sürdü ama birde bana sorun 😬 sonda çıkarılırken uyuşukluğum geçmişti ve hiçbir şey hissetmedim.2 gece kaldım ilk gece doğal olarak ağrım vardı sonrasında baş ağrısı dışında dikiş ağrım olmadı çok şükür