Kızlar merhaba ,kızım kro.16 buçuk aylık düzeltmiş 15 aylık . Sadece 10 yakın kelime söylüyor. Aç,gitti ,düştü ,anne,baba ,teyze bitti ,mama gibi kelimeler. Bazende bu kelimeleri kullanmadığı günler oluyor .sizce normal mi ? Cevaplarsanız çok sevinirim