Kızlar selam 2.5 aylık bebeğim var. Unibaby şampuan kullanıyordum. Ama aşırı kurutttu sacin konak oldu bebegimin. kulak içi.bile pul pul kaşlari bile kurudu. Mustela alicam ama çok çeşidi var hangisi iyi gelir bu kuruluk ve konağa. Birde mustela in konak kremi varmış kullanan var mı. Önerileriniz nedir acaba biran önce şampuanı degistirmemiz gerek:(