Pamukhanim Mustelanin birçok şampuan çeşidi var. Bebegimin konaklari vardi pullanma karşıtı olan köpük şampuanı ve klasik şampuanıni kullandim. Ama bebeğim çok agliyo göz yakiuo sanirim kendimde denemek hiç gelmedi aklima. Siz hangi çeşidini kullaniyosunuz birsürü cesidi var farkları ne
ikizlerinannesi2985 Pamukhanim ben yenidoğanı kullanıyorum avokado deseni var üzerinde. Aldığımda kendim denedim, göz yakmıyor. Baya memnunuz biz
ezogelinn Pamukhanim bizimde konak problemimiz vardı kızım 14 aylık hala avakadolu yenidoğan için kullanıyorum bazen gözünede geliyor ağlamıyor yakmıyor sanirim
Liya61- Pamukhanim konak benım kızımdada oldu ben sebamed kullandm doktorun onerisiyle ve zeytinyagı pamukla kafasına sürerdik banyo öncesi kendı taragıyla kazırdık yavasca nazikce ztn hemen ckıo
Eeco Pamukhanim konak tarağını denediniz mi ben banyoda mustela şampuanla yumuşatıp tarıyordum 2 3 güne hiç bir şeyi kalmadı hala her banyoda bir kere tarıyorum
prensler_-_ ikizlerinannesi2985 Bende ondan kullanıyorum memnunum bana doktor tavsiye etmişti o yüzden aldım fakat şampuanla alakalı değil sanırım bizim alerji var gibi vücudunda kırmızı şeyler çıkıyordu hala aynı o yüzden eski şampuana devam ke galiba
Pamukhanim ikizlerinannesi2985 Birannebirbebek7 ezogelinn Eeco Eda3 prensler_-_ kahvekolikk Liya61- Merveozwomen Utkucan Keremikoo Liya61- hepinize çok teşekkür ederim kızlar. Önce şeffaf kutudaki avokadolu olanı kullandım doktor köpük şampuanı ni önerdi. 2 kutu köpük olanı kullandım işe yaramadı Konak açısından. Mustelanin konak seti var içinde krem ve şampuan var kullandım baya yumusatiyo konakları çok güzel ürün. Ama benim bebişim banyodan nefret ediyo aşırı ağlıyor. Banyo bitiyo hala sakinlesmiyo saçını da yumuşamış haliyle taramayı kaçırıyorum konaklar yine kuruyo haliyle. Yani sorun bize tarama fırsatı vermemesi. Neyse azaldı zaten şimdi bukadar agliyo acaba şampuanmı yakiyo diye geldi aklima çokta çesidi var. Bari kendim deneyim bakayim yakiyomu. Son soru hangi siteden aliyosunuz online alışveriş yapan arkadaşlar
Annis-ogul Birannebirbebek7 bnde kullanıyorum cok cok memnunum ama iyice b.k çıkarmışlar 150 lira olmus
ikizlerinannesi2985 Liya61- sebamed den memnun musunuz? Hangisini kullanıyorsunu acaba? Ben mustela kullanıyorum ama çok pahalı, sebamed onun yarı fıyatına. Değiştirsem mi acaba diye düşünmeye başladım da…
Liya61- ikizlerinannesi2985 benım kızımın cildi falan cok hassas sebamed yaradı ona walla bi deneyin derim doktorda onu onermisdi hatta iyi geldi kokusuda cok güzel
Eda3 Bayanlar konak icin cok basot bir islem 5 dk bitiyor ve birdaha konak olmuyor zeytinyagini bebeginizin konak olan kismina surun 5 dakika bekleyin chicco bebek taragi ile tersine dogru tarayin merak etmeyin bebeginizin cani yanmiycak hepsi bitene kadar tarayin hafif bastirabilirsiniz bebeginizi ardindan yikayin ben boylelikle kurtuldum ondan once surekli zeytinyag suruyordum ama ise yaramiyor sampuanlarda malesef bu konuda yetersiz
ikizlerinannesi2985 prensler_-_ olabilir valla. Ben de en başta unibaby yenidoğan kullanıyordum. 2-3 ay sonra bebeklerimin cildi kupkuru oldu, pul pul oldu. Minnoş kızımın cildi fazla hassas😅 daha uyguna aynı kalitede başka şampuan varsa neden olmasın diyorum😀 siz hangisini kullanıyorsunuz?
ikizlerinannesi2985 Liya61- benim kızımın da cildi çok hassas. En basta unibaby kullandık, o mahvetti. Mustela çok iyi geldi ama biraz fazla yüksek fiyatı. Bi de 1 yaşındalar artık eski hassaslıkları kalmadı. Sebamed mi alsam diyordum. Sebamedin çeşitleri var mı acaba? Hangisini almalıyım denemek için?
Merveozwomen Pamukhanim merhaba bende mustela avakadoku olandan kullandım ama konak oldu, sonra saçını zeytinyağı sürüp bekledim ve taradim sonra Mustela yenidoğan köpük şampuani kullandım, 1 hafta da bitti diğer türlü konak çoğalmaya devam etmişti,
Utkucan Pamukhanim şeffaf kutuda olanı kullanıyoruz göz yakmıyor oğlum gözlerini açık tutuyor banyo esnasında sürekli ve asla ağlamaz yaksa dayanamazdı siz deneyin eğer yakıyorsa sahtedir
prensler_-_ ikizlerinannesi2985 bebek yağı kullanmiyormusunuz canım ben 1-2 gün kullanmadım benim bebeğimde öyle olduama kullanınca sorun olmuyor büyüdükleri için derileri pul pul oluyo ben bebek yağı sürerken aşırı temiz yıkamma rağmen derisi şehriye şehriyeşehriye soyuluyor yavrumun
Liya61- ikizlerinannesi2985 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTosfX4TJp62ALieiqDOx3EQEJliCfBtkQaNw&usqp=CAU ben bunu kullandım fiytı 55-60 civarı olması lazm mustela pahalıdır evet ama gercekden cok güzl ben mustelanın isilik icin olan kremini kullandm
ikizlerinannesi2985 prensler_-_ bebek yağı değil de losyon kullanıyorum canım en başından beri. Doktor yağı tavsiye etmedi bize. Mustelaya geçince şak diye kesildi o pullanmalar