Minik1anne Oykusmummy hiç cıkmadım kuzum yaa dışarısıda baya soğuk sen naptın yokmu yakınında kimse benim kaynanm yakın kaynatam da işte o yüzden kaynanam bizde şuan beraber kalıyoruz ama uyuyamadım ben hala
Minik1anne fatma_erva amin canım yani biz 3. Kattayız öyle bile baya hissettiysek 5. Katı dusünemiyorum yani en ufak bi gümbürtü olsun aklım gidiyor
Nurtalib Minik1anne gecede olmus ama hissetmedik uyku arasinda o cok siddetli degilmis galiba 2 3 gun etkisinden cikamicam galiba😔
Halenur42 Minik1anne eşim geç saate kadar çalışır sabah direk kayınvalideme bıraktı artık bide Ramazan’da olmuştu seneler önce ondan kalan korkum da var yalnız kalamam bir kaç gün Allah beterinden korusun
Minik1anne Halenur42 amin canim amin aynı bende hep korkarım ya bide esim yoktu daha tedirgin oldum şuan bile en ufak seste gene olacak diye korkuyorum