Mmeelliikkeee adaylık sürem olsun mühim değil tek istediğim görev başı yaptıktan sonra ücretsiz izne ayrlabilmem , bebeğim büyüdüğnde seve seve giderim zaten çok sağolun yordum sizide. Çünkü bir daha atama yapmazlarsa puanım yanacak ve o kadar emeğim boşa gidecek bir taraftanda bebeğim var bu yüzden endişem