Mery28 Cb bugün açıklama yaptı puanım 91.5 hemşirelik tercih edersem yüksek ihtimalle gideceğim sorum şu direk ücretsiz izne ayrılabilir miyim ya da çalısma şartlarım nasıl olur bebeğim 5 aylık sayılır su an
piamater Mery28 bir yakınım atandı ama göreve baslamadan 1 yıl ücretsiz izin aldı bebekten dolayı. Ama o çakılı kadroydı. Önemi var mı kadronun bilmiyorum ama her memur ücretsiz izin alabiliyor diye biliyprum
piamater Mery28 yani mersine atandı emekli olana kadar mersinde kalacak. Tayin hakkı yok. Ben de öğretmenim 1 yıl ücretsiz izin aldım
Fzk-0 Mery28 merhaba ben de sağlıkçıyım bir yıl çalıştıktan sonra bebeğim oldu 3+1 liyim kadroya geçmeden ücretsiz izin aldım sizde öyle olacaksınız sadece iş başı yapmanız lazım evrakları halledip işe başlayacaksınız sonra ücretsiz izin alabilirsiniz
Mery28 Fzk-0 bir yıl calısmıssınız ama ben hiç çalısmadan ayrılabilir miyim bunu merak ediyorum bu hakkım var mı
Fzk-0 Mery28 yok hayır siz devlet memuru olmuş oluyorsunuz bu hak o andan itibaren başlıyor üç gün çalışmışsınız üç ay çalışmışsınız farketmez eğer yıllık izniniz olursa ocaktan sonra verirler önce onu kullanır sonra ücretsiz izin alırsınız
Mmeelliikkeee Mery28 başlangıç yapıp resmî olarak evrak işlerini halledip izin dilekçenizi yazarsınız.. annelik için iki yıl ücretsiz gibi izinlerde red durumu olmuyor zaten istediğin kadar kullanıyorsun ..
Fzk-0 Mery28 öyle bir amacınız olduğunu söylemedim bende aynı durumdayım bebeğim olur olmaz izin aldım kimsem yok burada bu bizim devlet memuru olarak hakkımız kullanmaktan gocunmayın hastene yönetimi de vermek zorunda onların elinde olan bir şey değil
Mmeelliikkeee Mery28 analık izinlerinde idarelerin red durumu olmuyor insiyatif hakkı olmuyor kurumun.. aday memurluk süresini uzatır mı tam bilmiyorum ama izin kullanabilirsiniz yasal hakkınız . şöyle bir yazı var sorunun cevabında adaylık süresi değişken ama izin hakkına engel değil .. http://www.sagliksen.org.tr/soru/ayliksiz_izin_sueresi_adaylik_sueresini_uzatir_mi
Mery28 Fzk-0 on Fzk-0 aday memurluk kavramı yok o zaman iş bası yaptığımda direk memur olarak başlıyorum
Merve43 Mery28 yıllık izin hakkınız başlangıcı yapıp birkaç gün içinde ayrılabilirsiniz dilekçenizin müdürlüğe gönderilip gelmedi 1 hafta filan surer
Mery28 Merve43 çok sağolun yıllık değilde ücretsiz mi demek istediniz acaba yıllık iznimde mi oluyor yoksa ekstradan