Tazeanneg ben en başta yaşadım meme reddi 🥴o yüzden biberondan diyemiyorum gögsümü verdim doğunca almadı sarılık olacak diye biberon verdik zaten sarılık da oldu ama neyse meme reddini aşamadık çalıştığım için de bineronu tamamen bırakmadım zaten 6 aydır sağıp veriyorum artık 🤷