Tazeanneg Wee bayb kullanıyordum yıkarken kırdım philips avent aldım kasada ödeme yaptım kadının biri neden aldınız onu hiç iyi değil dedi ve gitti nedenini bile soramadım bu sefer aklim karıştı kullanan insanlara sorarak almıştım zaten kötü mü yaptım ben 🙄
theAna Tazeanneg hangisini aldınız acaba? Bizde biberon da var alıştırma bardağı da gayet iyi. Sürekli düşüyor yere atıyor oğlum kırılma falan yaşamadık koku da olmuyor.
Birmuallime Tazeanneg gayet güzel biberon belki başına meme reddi falan gelmiştir ondan demiştir. Oğlum ilk doğduğunda yoğumbakımdayken hemşire de bana pahalı diye alıyorsunuz ama bebekler kabul etmiyor genelde falan dedi oğlumda bi sıkıntı olmadı ama
sarilokumumm Tazeanneg avent natural pp kullanıyorum hiç sorun yaşamadım oğlum da çok seviyor ben alırken lanisoh önerdiler ya da chicco aralarında 20 tl fark vardı avent aldım
kahvela Ben çok seviyorum. Ama emzik kısmı kapatırken sürekli atma yapıyor bazen sinir oluyorum. İnternette baktım çoğunda aynı problem varmış
Edanc Bende memnunum ama philips piyasadan çekiliyormuş sanırım, biberon emziği falan bulmak zorlaştı. Bulsan da biberondan pahalı 🤷♀️
Birmuallime Tazeanneg ben en başta yaşadım meme reddi 🥴o yüzden biberondan diyemiyorum gögsümü verdim doğunca almadı sarılık olacak diye biberon verdik zaten sarılık da oldu ama neyse meme reddini aşamadık çalıştığım için de bineronu tamamen bırakmadım zaten 6 aydır sağıp veriyorum artık 🤷
kahvela Serrahanim ay evet çok sinir bozucu mamanın sıcaklığını kontrol edeyim derken olduğu gibi akıyor 🙄🙄