Parla_ sürekli ağlama hali hiç huzurlu değildi kızım sürekli çingene beşiğinde sallardık.Bazı bebek kabız olur ağlar bazı bebek İshal olur benim kızımın kakası çok cıvıkdı ama ben anne sütü alıyo diye anlamadım .bazı bebekte pütürlü tanecikli yapısı olur Kakasının .
bazı bebekte kan olur .bazı bebek reflü olur ama aslında alerjik reflüdür karıştırılıyor .Bizde kan yoktu ama cıvık kaka vardı .Kolik sancısı ile çok benziyor ağlama tarzı o yüzden yavrum 3,5 ay çekti 😭