Parla_ Bebeğim çok gazlı 35 günlük. Dün acı elma yağı aldık. Bugün 4 kere kakasını yaptı bunla ilgisi var mıdır?
Wolverine Parla_ elma yağı kullanmadım, kullanımını da önermiyorlar. Gaz damlası kullanın, gaz masajı yapın bol bol
Acemi_annee Parla_ bi kac damla kullan cok fazla surme bende oglumda kullaniyodum ayaklarinin altina masaj yapip corap giydiriyodum
dewamkee Parla_ yani gazi oldugunda cok minik 1 damla eline damlatip ayaklarinin altina masaj yapacaksin . Fazlasi zarar. Bide gaz damlasi kullaniyor musun
nursocum Parla_ Acı elma yağı çok tehlikeli bir yağ çok ciddi sorunlara sebebiyet verebiliyor Google yazıp okumanızı tavsiye ederim. Ben asla asla kullanmam gözenekleri tıkayıp cildin hava almamasınıda sağlıyor bebeklere uygun değil fenalık geçirebilir
acimavi Parla_ başka yöntemler denemenizi tavsiye ederim. acı elma yağının çok ciddi yan etkileri olabiliyor
Wolverine Parla_ faydasını zamanla göreceksiniz. Düzenli kullanin. Hiç bir damla gazı kesmez zaten sadece ağrısını hafifletir
Wolverine Parla_ malesef seni çok iyi anlıyorum. Bebislerin bağırsak gelişimi 4.aya kadar devam ediyor. Gaz zor kolaylık dilerim bende çok çok uğraştım bununla, oğlum 20 aylık oldu hala daha arada gaz sancısı oluyor.
Neslihan-28 Parla_ süt alerjisi olabilir.Benim kızımda çok gazlıydı gazını çıkarmasına rağmen rahatlama olmazdı hep ağlardı hep huzursuzluk vardı yani.kakası cıvıktı.bazı bebekte kabızlıkda olabilir .Süt alerjisi teşhisi kondu karın ağrısı yapıyormuş 😭
Neslihan-28 Parla_ Araştrma hastenesinde çocuk gastroentroloji bölümüne gidin kaka tahlili yaptırın bazı bebeklerin bağırsaklar sıkıntılı olabilirmiş diyet vericekler size bebeğin ağlamaları kesilecek inşallah
Parla_ Neslihan-28 bizimki de çıkarıyor ama hep gazı var dediğiniz gibi ishal gibi cıvık yapıyor. Alerjinin başka belirtisi var mı acaba