34_21_23 QueenOfDisaster bende böyle yapayım fırına atayım en iyisi. Tuzsuz olsa sıkıntı yok zaten salçam tuzlu hemde çok tuzlu 😀
Arasinannesiiiii 34_21_23 Ben çekirdekleri ayıkladım iri iri doğradım fırında közledim, sonra çok az zeytinyağı ve yarım çay bardağından az su ile ocakta 5-10dk kavurdum. Sonrada blender ile baya bir çektim buz kalıplarına koydum inanılmaz güzel oldu.
34_21_23 Arasinannesiiiii bende fırında közliyim en iyisi. Bebekten çok ben yemesem iyidir 😀 buz torbası da inanılmaz kullanışlı ilikli kemik suyunu da buz torbasına koymayı düşünüyorum
Egemenin_Annesi 61arzu öyledir tabiki ya diyorum ya para tuzagi bence bebek irmigi bebek mercimegi var bide 😅
61arzu Egemenin_Annesi yok artık ya daha neler bebek suyu da varmı şimdi biixm içtiğimiz sularda uygun değildir ☺️
Egemenin_Annesi 34_21_23 yok ben hazir ürünler icin dedim senin icin degil sen kendin yapiyorsun salcayi 😅