1234___ Tuba ilk defa bu bu markayı duyuyorum bütçemi aşmasa alırım. Fiyatları ne kadar acaba ben en fazla 8 bin ayırabilirim🤗
Tuba 1234___ hiç bilmiyorum oradaki fiyatını ben almanya da yaşıyorum 🤷🏼♀️ Ama mutlaka araştırın bu markayı🙏🏼
Beyziikoo 1234___ Rica ederim 🌼 Aklınızda olsun Bosch/Siemens/Profilo iç aksamları birebir aynı çok alt ya da çok üst modeli değilse. Hangisi uygun ise onu tercih edin 🙋🏻♀️
crazymommy 1234___ Var canım media mark da falan var canım. Biz hepsiburadan almıştık geçen sene 9 kg 2.600 mü neydi galiba canım. Sessiiz güzel buharlı yıkama var ben çok memnunum.
Vivalaarya 1234___ Benim kayınpederin köy evinde bosch var hem ben hem kayınvalidem alıp kendi evimize getirmek istiyoruz öyle güzel yıkıyor. Benim kendimin samsung hiç memnun değilim.
1234___ Vivalaarya bende ariston kullanıyorum çamaşırları yıkadığım zaman dahada kirletiyor. Çok sağolun çoğunlukla bosch önerdiler büyük ihtimalle ya bosch yada Siemens alacağım
Fato55 Naciyeylmz beko kullanıyorum hic memnun değilim lekeler olduğu gibi beyazlar siyah deterjan kokusuz çıkıyor makineden.
Sonsuzmutluluk 1234___ Arçelik öneririm eşim Arçelik te çalışıyor 10 senelik evliyim büyü eşyalarım Arçelik hiç birinde sorun yaşamadım
1234___ Sonsuzmutluluk arcelik eskiden çok iyiydi şimdi sanki eski kalitesi yok gibi yeni alanlar memenum olmadıklarını söylüyorlar