1234___ bende vestel kullanıyorum 8 yıldır, evimde bütün tv de dahil herşey vestel, hatta önceki makinam 5 kilo olmasına ragmen battaniye yıkıyordum ne bozuldu ne bişey, sadece daha büyük makina almak için tekrar vestel 10 kilo olan makinasını aldım ondan da memnunum, bence beyaz eşya şans işi