Sewalnil4 Bebeğim yığın bakımda kaldığı için 40. Güne kadar sağdım emmedi memeyi , doktorumuz bebeğin bizden akıllı olduğunu biberonu hayatımızdan çıkarmamız gerektiğini söyledi . Oğlum da meme verince kendini yırtıp ağlardı , acıkınca verdim meme ağladı tamam geri cektim ilgisini başka başka şeylere cektim sonra tekrar denedim , toplam 6 saat sonunda memeyi emmeye başladı. Püf nokta bebek ağlayarak meme vermeye çalışmayın bu sefer komple bir meme reddi Yaşar geri dönüş olmayan yola girersiniz .
3 aylık çok şükür emiyor hem de müptelası oldu memenin 2 saatte bir emer .
Ama kesinlikle diyorum biberonu hayatınızdan çıkarın, ay çok ağladı vereyim derseniz hep basa döner üzüldüğünüzle kalırsınız .