Merhabalar. Kızım dört buçuk aylık. Zayıf bi bebekti emziriyordum ve çevremdeki herkes mama da vermem gerektiğini hiç gelismedigini kilo almadığını söyleyip durdu. Önce direndim sonra kızımın yarım saatte bir uyanıp süt için ağladığını ve her defasında aç olduğunu görünce acaba doymuyor mu dedim ve ek olarak mama da vermeye başladım. Ama şimdi memeyi reddediyor ve asssla Anne sütü içmiyor. Geceleri içiyor diye avutuyordum kendimi ama onu da bıraktı. Şu an ona mama verirken yazıyorum size😑çok direndim çok çabaladım ama bıraktı. İçmesini çok istiyorum onun için en faydalı şey anne sütü. Başına gelen var mı nasıl çözüm buldunuz ne yapmam gerekir tekrar tutması için lütfen yardım edin. Bu arada aç bırakmayı bile denedim ama sonu hüsran yine ağlaya ağlaya mama verdim 😔