Senemmm11 nisanda kedi kızım 3 yaşına girecek kızım da 5,5 aylık. Farkediyor onu beraber miayla konuşuyoruz, seviyoruz beraber. Evcil hayvanı 2. Çocuk olarak düşünebilirsiniz. Farkı yok gerçekten. Mamasını veriyorum günlğk suyunu tazeliyorum. Kumunu temizliyorum. Ama bunlar dışında hayvan sevilmek istiyor. Bi yandan kızımla ilgilenirken bi yandan onu da şhmal etmemeye çalışıyorum. Her gece kızımı uyuttuktan sonra onunla beraber bir saat takılıyoruz öpüyorum seviyorum oynatıyorum. Gün içerisinde çok yorulduğum oluyor ve kendisi sevilmek istediğinde sevmediğimde kızımı uyandırmaya çalışıyor 🤣🤣🙈 bu sıralar baya zorlanıyorum. Ara bulmaya çalışıyorum. Yani baya sorumluluk istiyor. Lezzeti çoook başka. Herkes at evden falan diyor ama aslaa. Güzellikleri de çok fazla zorlukları da 🥲