dinle_beni_bi Mamaqueen bende de aynı. Pko var bende. O yüzden sanırım. Bir yıldan fazladır bu şekilde devam ediyor
Bellabells Mamaqueen polip miyom tarzı rahatsızlıklar ara kanama yapar. İnşallah değildir.doktora git en iyisi.
Mamaqueen Bellabells gitmem lazim aslinda hem duzensiz oluyor bazen erken bazen gec. Bide uzun suruyor kanama, lekelenmelerde oluyor
tugceyildiz Yaaaa bende de aynısı oldu ben de çok korkuyorum ama ben spiral taktırmıştım hamile olmamam lazım😭
Eda2808 Mamaqueen bnim adet zamanım yakın ama afedersin peçeteye azcık bulanık pembe leke geldi ertesi sabahta kırmızı gibi sizde de byle mi oldu acaba
Eda2808 Mamaqueen inş bn de regl olurum korunduğumuz halde korkuyrm 2 kızım var daha en küçüğü 6 aylık